Politika kvality
Systém manažmentu kvality podľa normy
STN EN ISO 9001: 2016
Manažment kvality
VADAK, s.r.o.
Spoločnosť VADAK, s.r.o. je certifikovaným držiteľom akreditovaného certifikovaného systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001: 2016
Kvalitu považujeme za jeden z hlavných pilierov, na ktorých je postavená naša spoločnosť a preto jej riadenie je nevyhnutným predpokladom aby sme vedeli dodávať svojím klientom vždy iba to najlepšie.
Certifikát si pravidelne každoročne obnovujeme, čomu predchádza audit poskytovaných služieb a s tým spätých postupov, ktorý objektívne zhodnotí úroveň nami poskytovanej kvality. O vydanie tohto certifikátu sme prvýkrát požiadali v roku 2011 a tento štandard si držíme až do súčasnosti.
Politika kvality
podľa normy STN EN ISO 9001: 2016
- Starostlivosť o zabezpečovanie kvality poskytovaných služieb v oblasti predmetu podnikania spoločnosti patrí medzi prioritné povinnosti vrcholového manažmentu a v tomto zmysle je jeho zodpovednosť nezastupiteľná.
- Za zlepšovanie kvality sú prednostne zodpovední všetci riadiaci zamestnanci spoločnosti, ktorí organizujú a riadia účasť všetkých svojich podriadených smerom k naplneniu prijatých cieľov kvality.
- Zabezpečovanie kvality a jej neustále zlepšovanie je základnou úlohou a povinnosťou každého zamestnanca spoločnosti, ktorý je zodpovedný predovšetkým za kvalitu vlastnej vykonávanej práce a túto zodpovednosť nebude v žiadnom prípade prenášať na spoluzamestnancov.
- Politika kvality spoločnosti vychádza zo zásad:
- pomocou marketingovej stratégie rešpektovať pôsobenie trhu, dokonale poznať skupiny zákazníkov (klientov) a ich požiadavky
- poskytovať zákazníkom (klientom) istotu, že vykonávané služby pri činnostiach, ktoré sú predmetom podnikania spoločnosti dosahujú opakovateľne požadovanú kvalitu
- zvyšovaním a prehlbovaním odbornej spôsobilosti všetkých úrovní personálu spoločnosti minimalizovať vznik nedostatkov a chýb
- postupným zvyšovaním technickej, materiálovej a organizačnej vybavenosti spoločnosti vytvárať pre služby spojené s predmetom činnosti spoločnosti porovnateľné podmienky s medzinárodnými štandardami
- vhodnou motiváciou zamestnancov spoločnosti dosiahnuť primerané zlepšovanie SMK, zvyšovanie jeho výkonnosti a z nej vyplývajúce zvýšenie účinnosti pri získavaní zákazníkov (klientov) pri osobnom kontakte alebo vyhlásených súťažiach.
- Kvalitou poskytovania služieb v oblasti predmetu podnikania spoločnosti trvale upevňovať postavenie spoločnosti na trhu a perspektívne zväčšovať jej podiel na celkovom krytí požiadaviek trhu.
Nové Mesto nad Váhom, 01.10.2017
konateľ spoločnosti